Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving Interprofessional Environmental Health Education Using the Leave No One Behind Framework.

Tytuł:
Improving Interprofessional Environmental Health Education Using the Leave No One Behind Framework.
Autorzy:
Oerther DB; Daniel B. Oerther is with the Department of Civil, Architectural, and Environmental Engineering, Missouri University of Science and Technology, Rolla, and the American Academy of Environmental Engineers and Scientists, Annapolis, MD. Sarah E. Oerther is with the Trudy Busch Valentine School of Nursing, St. Louis University, St. Louis, MO, and the Missouri Nurses Association, Jefferson City.
Oerther SE; Daniel B. Oerther is with the Department of Civil, Architectural, and Environmental Engineering, Missouri University of Science and Technology, Rolla, and the American Academy of Environmental Engineers and Scientists, Annapolis, MD. Sarah E. Oerther is with the Trudy Busch Valentine School of Nursing, St. Louis University, St. Louis, MO, and the Missouri Nurses Association, Jefferson City.
Źródło:
American journal of public health [Am J Public Health] 2022 Jun; Vol. 112 (S3), pp. S250-S252.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: Washington, DC : American Public Health Association
Original Publication: New York [etc.]
MeSH Terms:
Health Occupations*/education
Interprofessional Relations*
Cooperative Behavior ; Curriculum ; Environmental Health ; Humans
References:
Nurse Educ Pract. 2022 Feb;59:103280. (PMID: 34959207)
Perspect Public Health. 2020 May;140(3):141-143. (PMID: 32414306)
Nurs Outlook. 2021 Sep-Oct;69(5):720-731. (PMID: 34462138)
Nurs Open. 2019 Jul 23;6(3):662-663. (PMID: 31367387)
Nurse Educ Pract. 2021 May;53:103047. (PMID: 33865083)
Soc Sci Med. 2022 Feb;294:114696. (PMID: 34995988)
Int J Nurs Educ Scholarsh. 2014 Aug 30;11:2014-0025. (PMID: 25178908)
Entry Date(s):
Date Created: 20220609 Date Completed: 20220613 Latest Revision: 20230912
Update Code:
20240105
PubMed Central ID:
PMC9184911
DOI:
10.2105/AJPH.2022.306832
PMID:
35679566
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies