Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How to advance medical education using journal articles? Insight from problem-based learning.

Tytuł:
How to advance medical education using journal articles? Insight from problem-based learning.
Autorzy:
Ma CW; The University of Hong Kong, Li Ka Shing Faculty of Medicine, School of Biomedical Sciences, Hong Kong.
Źródło:
GMS journal for medical education [GMS J Med Educ] 2022 Sep 15; Vol. 39 (4), pp. Doc48. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 15 (Print Publication: 2022).
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: [Erlangen] : Gesellschaft für Medizinische Ausbildung in the Association of Scientific Medical Societies (AWMF), [2016]-
MeSH Terms:
Problem-Based Learning*
Education, Medical*
References:
BMC Med Educ. 2004 Jan 09;4:1. (PMID: 14713320)
Med Educ. 2013 Feb;47(2):214-8. (PMID: 23323661)
Med Sci Educ. 2020 Aug 24;30(4):1353-1354. (PMID: 32864181)
Sheng Li Xue Bao. 2020 Dec 25;72(6):690-698. (PMID: 33349825)
Contributed Indexing:
Keywords: COVID-19; active learning; journal articles; problem-based learning; student engagement
Entry Date(s):
Date Created: 20221031 Date Completed: 20221101 Latest Revision: 20221110
Update Code:
20240105
PubMed Central ID:
PMC9585409
DOI:
10.3205/zma001569
PMID:
36310889
Czasopismo naukowe
Competing Interests: The author declares that he has no competing interests.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies