Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development of an Integrated Curriculum for Educating Engineers about Nanotechnology: End-of-Life Management of Nanomaterial-Containing Wastes.

Tytuł:
Development of an Integrated Curriculum for Educating Engineers about Nanotechnology: End-of-Life Management of Nanomaterial-Containing Wastes.
Autorzy:
Pierce, Charles E.
Berge, Nicole
Temat:
NANOTECHNOLOGY study & teaching
CIVIL engineering education
HIGHER education
ENVIRONMENTAL engineering
NANOSTRUCTURED materials
CRITICAL thinking education in universities & colleges
Źródło:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2014, p1-8, 8p
Przedsiębiorstwo/ jednostka:
UNIVERSITY of South Carolina
Konferencja
The article describes the early stages of the development and implementation of an integrated undergraduate nanotechnology theme within the 2014 civil and environmental engineering (CEE) curriculum at the University of South Carolina. Particular focus is givenn on the environmental implications associated with the end-of-life management of nanomaterial-containinng products. Topics covered include pedagogical approach called Environments for Fostering Effective Critical Thinking (EFFECTs).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies