Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Music Scenes and Self Branding (Nashville and Austin).

Tytuł:
Music Scenes and Self Branding (Nashville and Austin).
Autorzy:
Baker, Andrea Jean
Temat:
SOUND recording industry
RECORD production & distribution
MUSICOLOGY
MUSIC & culture
Źródło:
Journal of Popular Music Studies (Wiley-Blackwell); Sep2016, Vol. 28 Issue 3, p334-355, 22p
Terminy geograficzne:
AUSTIN (Tex.)
NASHVILLE (Tenn.)
Czasopismo naukowe
The article looks at the music scences and self branding in Nashville, Tennessee and Austin, Texas. Four-pronged, analytic matrix strength of musical heritage, originality, innovation, and branding was used to for the analysis of the music scenes in the cities. Weaknesses that could affect the long term sustainability of Nashville and Austin as influential music scenes are noted, along with the quest of the two small cities for local identity and music brand.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies