Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The successful management of a small logistics company.

Tytuł:
The successful management of a small logistics company.
Autorzy:
Gunasekaran, A.
Ngai, E. W. T.
Temat:
SMALL business
BUSINESS logistics
CUSTOMER satisfaction
STRATEGIC alliances (Business)
INDUSTRIAL management
ENTERPRISE resource planning
Źródło:
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management; 2003, Vol. 33 Issue 9, p825-842, 18p
Czasopismo naukowe
The article focuses on management of small logistics company. A case study conducted on a small third-party logistics (3PL) company in Hong Kong is presented This company is interesting in that it has been designated as the king of Hong Kong's 3PL logistics companies. The company has been successful in its overall business performance and satisfying customers. This company's strategic alliances with both clients and customers have helped to improve the utilization of its resources, such as warehouse space and transportation fleets. The analysis of this case focuses on the critical success factors that have allowed a small company started only in 1996 to become so successful in its operations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies