Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Formative Design as a Framework for Implementing Teacher Professional Development on Design Thinking.

Tytuł :
Formative Design as a Framework for Implementing Teacher Professional Development on Design Thinking.
Autorzy :
Azukas, M. Elizabeth
Gaudelli, William
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Formative Design in Learning; Jun2020, Vol. 4 Issue 1, p22-33, 12p
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies