Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Reframing Writing Prompts to Foster Nuanced Arguments: To What Extent?

Tytuł :
Reframing Writing Prompts to Foster Nuanced Arguments: To What Extent?
Autorzy :
BROCKMAN, ELIZABETH
Pokaż więcej
Temat :
LANGUAGE arts teachers
STUDENT development
DEBATE -- Study & teaching
PERSPECTIVE (Philosophy)
WRITING
Źródło :
English Journal; Jul2020, Vol. 109 Issue 6, p37-44, 8p
Czasopismo naukowe
The article offers information on role of English Language Arts teachers to accelerate students' literacy growth by guiding them to write arguments that are not only debatable and defensible but also nuanced. Topics discussed include need for students to take intellectual risks to be more fully informed, and to participate in civil discourse; need to demonstrate perspectives beyond one side of a pro-con debate; and writing nuanced arguments as a literacy skill for students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies