Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

how to win with machine learning.

Tytuł :
how to win with machine learning.
Autorzy :
Agrawal, Ajay
Gans, Joshua
Goldfarb, Avi
Pokaż więcej
Temat :
MACHINE learning
ARTIFICIAL intelligence in business
MARKET positioning
PREDICTION models
DATA mining
Źródło :
Harvard Business Review; Sep/Oct2020, Vol. 98 Issue 5, p126-133, 8p, 2 Color Photographs
Periodyk
Many companies can dramatically improve their products and services by using machine learning—an application of artificial intelligence that involves generating predictions from data inputs. Amazon, Google, and other tech giants are already experts at taking advantage of this technology. Smaller enterprises and late entrants, however, may be unsure how to do likewise to gain market share for themselves. This article suggests that early movers will be successful if they have enough training data to make accurate predictions and if they can improve their algorithms by quickly incorporating feedback derived from customers’ behavior. Latecomers will need a different approach to be competitive: The secret for them is to find untapped sources of training or feedback data, or to differentiate themselves by tailoring predictions to a special niche. [ABSTRACT FROM AUTHOR]
Copyright 2020 Harvard Business Publishing. All Rights Reserved. Additional restrictions may apply including the use of this content as assigned course material. Please consult your institution's librarian about any restrictions that might apply under the license with your institution. For more information and teaching resources from Harvard Business Publishing including Harvard Business School Cases, eLearning products, and business simulations please visit hbsp.harvard.edu. (Copyright applies to all Abstracts.)
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies