Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The Influence of Quality Diversity on Brand Evaluations.

Tytuł :
The Influence of Quality Diversity on Brand Evaluations.
Autorzy :
Chang, Joseph W.
Pokaż więcej
Temat :
BRANDING (Marketing)
ACQUISITION of data
DIVERSITY combining (Telecommunications)
RESEARCH personnel
INFORMATION processing
Źródło :
AMA Winter Educators' Conference Proceedings; 2020, Vol. 31, pSBM-14-SBM-14, 1p
Konferencja

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies