Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Better Marketing for a Better World.

Tytuł:
Better Marketing for a Better World.
Autorzy:
Chandy, Rajesh K.
Johar, Gita Venkataramani
Moorman, Christine
Roberts, John H.
Temat:
MARKETING & society
MARKETING executives
Źródło:
Journal of Marketing; May2021, Vol. 85 Issue 3, p1-9, 9p, 1 Diagram
Czasopismo naukowe
An introduction is presented in which the guest editors discuss the theme of the issue, marketing’s role in creating a better world.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies