Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PUPILS' AND TEACHERS' INTERPRETATION OF COMMON SCIENTIFIC PHENOMENA.

Tytuł:
PUPILS' AND TEACHERS' INTERPRETATION OF COMMON SCIENTIFIC PHENOMENA.
Autorzy:
Persing, Ellis C.
Temat:
PHYSICAL sciences
INTERPRETATION (Philosophy)
HIGH school students
JUNIOR college students
TEACHERS
TEACHERS college students
STUDENT teachers
Źródło:
Elementary School Journal; May1924, Vol. 24 Issue 9, p692-697, 6p, 3 Charts
Czasopismo naukowe
This article presents the results of education research into the interpretation of scientific phenomena by high school students, junior college students, rural teachers, teachers college students, and student teachers. Scientific phenomena included the popping of popcorn, blowing on fingers to warm them, rise of soap bubbles, hard water, and fruit spoilage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies