Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

REPUTATION and Its Risks.

Tytuł:
REPUTATION and Its Risks.
Autorzy:
Eccles, Robert G.
Newquist, Scott C.
Schatz, Roland
Temat:
ORGANIZATION
REPUTATION
THREATS
RISK assessment
RISK management in business
RISK
RISK exposure
Źródło:
Harvard Business Review; Feb2007, Vol. 85 Issue 2, p104-114, 11p, 2 Color Photographs, 2 Illustrations, 2 Diagrams, 2 Graphs
Periodyk
The article discusses the importance of companies' reputations. Discussion is given to the benefits to firms with positive reputations and the consequences to businesses with poor reputations. Companies seldom address reputational risks unless they have already surfaced and pose a threat to the organization. The article provides a framework for proactively managing reputational risks. It explains the factors that affect the level of such risks and explores how a company can sufficiently quantify and control them.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies