Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Time for A Unified Campaign?

Tytuł:
Time for A Unified Campaign?
Autorzy:
Bertini, Marco
Gourville, John T.
González, Raúl
Keller, Kevin Lane
Temat:
HOTEL chains
ADVERTISING campaigns
PROFIT & loss
Źródło:
Harvard Business Review; Jun2011, Vol. 89 Issue 6, p129-133, 5p
Periodyk
The article presents a case study concerning a hotel chain that is considering implementing a national advertising campaign. It states that the hotel chain was composed of multiple hotels that each retained its own identity, ran their own incentive programs, managed its own business with complete profit-and-loss responsibility and dealt with relations with key intermediaries. It comments on resistance by some hotel managers to implement a national campaign and talks about business strategies. INSET: WHAT WOULD YOU DO?.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies