Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CONTRASTING KNOWLEDGE FOR ELEMENTARY AND SECONDARY MATHEMATICS TEACHING.

Tytuł:
CONTRASTING KNOWLEDGE FOR ELEMENTARY AND SECONDARY MATHEMATICS TEACHING.
Autorzy:
Rowland, Tim
Temat:
MATHEMATICS education
CYBERNETICS
SECONDARY education
MATHEMATICS teachers
STATISTICS
TEACHERS
Źródło:
For the Learning of Mathematics; Mar2012, Vol. 32 Issue 1, p16-21, 6p
Czasopismo naukowe
The article examines the knowledge for teaching elementary and secondary mathematics. It mentions the Knowledge Quartet has been developed through oberserving and analyzing elementary mathematics teaching in secondary schools. It concludes that the challenge for mathematics teachers lies on the complexity of the mathematic concepts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies