Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Show Me The Money.

Tytuł:
Show Me The Money.
Autorzy:
SANBURN, JOSH
Temat:
SPORTS sponsorship
ADVERTISING revenue
SPORTS uniforms
SPORTS teams -- Finance
FINANCE
ECONOMICS
Źródło:
TIME Magazine; 8/20/2012, Vol. 180 Issue 8, pB6-B6, 1p, 3 Color Photographs
Przedsiębiorstwo/ jednostka:
NATIONAL Basketball Association
FOOTBALL Association Premier League (FAPL)
MANCHESTER United (Soccer team)
Periodyk
The article discusses sports sponsorship deals as of August 2012, focusing on the National Basketball Association's (NBA's) decision to sell advertising space on its member teams' uniforms as a means of generating additional revenue. The advertising deal, which is expected to be approved in September 2012, is loosely modeled after the deal struck by Great Britain's Premier League which allows advertisements on the soccer uniforms of teams such as Manchester United.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies