Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of two educational techniques on physician knowledge, performance and patient care.

Tytuł:
The impact of two educational techniques on physician knowledge, performance and patient care.
Autorzy:
Greenberg, Larrie W.
Jewett, Leslie S.
Źródło:
Mobius: The Journal of Continuing Education for Health Science Professional; 1984, Vol. 4 Issue 4, p51-54, 4p
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies