Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Commoditization of Luxury.

Tytuł:
The Commoditization of Luxury.
Autorzy:
Makkar, Marian
Gaur, Sanjaya S.
Yap, Sheau-Fen (Crystal)
Źródło:
Commodity Marketing: Grundlagen - Besonderheiten - Erfahrungen; 2014, p477-498, 22p
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies