Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innovation and Cognitive Conflict: Interventions Designed to Mitigate the Harms of Affective Conflict.

Tytuł:
Innovation and Cognitive Conflict: Interventions Designed to Mitigate the Harms of Affective Conflict.
Autorzy:
Cole, Tim
Letchinger, Dan
Źródło:
USASBE Conference Proceedings; 2016, p1-14, 14p
Konferencja
The article offers information on innovation and cognitive conflict in entrepreneurial education across campus in the U.S. It mentions that entrepreneurial education in college bring into conversation on how entrepreneurship can be taught and practiced. It informs that cognitive conflict leads to affective conflict. It further mentions that the Pause has been used to reduce affective conflict in Latin America.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies