Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Multifaceted, Student-Led Approach to Improving the Opioid Prescribing Practices of Hospital Medicine Clinicians.

Tytuł:
A Multifaceted, Student-Led Approach to Improving the Opioid Prescribing Practices of Hospital Medicine Clinicians.
Autorzy:
Tsega, Surafel
Hernandez-Meza, Gabriela
DiRisio;, Aislyn C.
D'Andrea, Megan R.
Cho, Hyung J.
Źródło:
Joint Commission Journal on Quality & Patient Safety; Mar2020, Vol. 46 Issue 3, p153-157, 5p
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies