Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Big Data Application and its Impact on Education.

Tytuł:
Big Data Application and its Impact on Education.
Autorzy:
Khan, Shakir
Alqahtani, Salihah
Temat:
BIG data
METADATA
DATA mining
Źródło:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2020, Vol. 15 Issue 17, p36-46, 11p, 1 Diagram
Czasopismo naukowe
Big data employed in widely different fields; we here study how education uses big data. We review the literature of the research about big data in education in the time interval from 2010 to 2020 then review the process of big educational data mining, the tools, and the applications of big data in education. This paper, with the help of these applications, explores the idea to improve the education process. Two methods are applied to validate the education process, and many parameters are discussed to complete the research. [ABSTRACT FROM AUTHOR]
Copyright of International Journal of Emerging Technologies in Learning is the property of International Association of Online Engineering (IAOE) and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies