Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

EDITORIAL: Learners and Learning Contexts: Systemic Perspectives on New Alignments during the COVID-19 Digital Challenges and Opportunities/ÉDITORIAL: Apprenant·e·s et contextes d'apprentissage : perspectives systémiques sur les...

Tytuł:
EDITORIAL: Learners and Learning Contexts: Systemic Perspectives on New Alignments during the COVID-19 Digital Challenges and Opportunities/ÉDITORIAL: Apprenant·e·s et contextes d'apprentissage : perspectives systémiques sur les...
Autorzy:
Cox, M. J.
Laferrière, T.
Temat:
COVID-19
COVID-19 pandemic
ASYNCHRONOUS learning
LEARNING
ARTIFICIAL intelligence
EDUCATIONAL technology
Źródło:
Canadian Journal of Learning & Technology; 2021 Special Issue, Vol. 47, p1-7, 7p
Czasopismo naukowe
EDITORIAL: Learners and Learning Contexts: Systemic Perspectives on New Alignments during the COVID-19 Digital Challenges and Opportunities/ÉDITORIAL: Apprenant-e-s et contextes d'apprentissage: perspectives systémiques sur les nouveaux alignements au temps des défis et opportunités numériques occasionnés par la COVID-19 This special issue took an unexpected turn with the intrusion of COVID-19 into our lives, forcing the development of alternatives to conventional teaching and learning. From research using similar participatory approaches, they analyze three cases about how teachers responded to COVID-19 challenges in the interrelated areas of curriculum, pedagogy, technology, and community. [Extracted from the article]
Copyright of Canadian Journal of Learning & Technology is the property of Canadian Network for Innovation in Education and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies