Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

RIPE, RIPER, RIPEST? THE NINTH CIRCUIT'S DECISION IN ADDINGTON V. U.S. AIRLINE PILOTS ASSOCIATION SETS A MISGUIDED RIPENESS STANDARD FOR DUTY OF FAIR REPRESENTATION CLAIMS.

Tytuł:
RIPE, RIPER, RIPEST? THE NINTH CIRCUIT'S DECISION IN ADDINGTON V. U.S. AIRLINE PILOTS ASSOCIATION SETS A MISGUIDED RIPENESS STANDARD FOR DUTY OF FAIR REPRESENTATION CLAIMS.
Autorzy:
Pathroff, R. J.
Temat:
ACTIONS & defenses (Law)
AIR pilots' labor unions
COLLECTIVE bargaining in aeronautics
Źródło:
Journal of Air Law & Commerce; 1/1/2011, Vol. 76 Issue 1, p127-134, 8p
Terminy geograficzne:
UNITED States
Przedsiębiorstwo/ jednostka:
AMERICA West Airlines Inc.
US Airways Inc.
UNITED States. Court of Appeals (9th Circuit)
Czasopismo naukowe
The article presents a court case wherein the plaintiffs accused the defendant of breaching the duty of fair-representation (DFR) by negotiating a contract that favored them. The transition agreement (TA) between U.S. Airways Inc. and America West Airlines (AWA) raised a DFR claim by the union's west pilot against the east pilots. The Ninth Circuit held that the DFR claim against the union was not ripe before the ratification of a collective bargaining agreement (CBA) with the airlines.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies