Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hedged maxims.

Tytuł:
Hedged maxims.
Autorzy:
ROWLAND, TIM
Temat:
GRAPH theory
MATHEMATICS education
TEXTBOOKS
LANGUAGE & education
LEARNING
Źródło:
For the Learning of Mathematics; Jul2014, Vol. 34 Issue 2, p45-46, 2p
Czasopismo naukowe
The article offers information on the importance of graph model for analysis of mathematical data. Topics discussed include explanation of concepts of graph model, study of language in social context and logic and conversation in mathematical learning. It further discusses the vague language used in teaching mathematics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies