Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reflections on ethical issues in marketing management: An empirical examination

Tytuł:
Reflections on ethical issues in marketing management: An empirical examination
Autorzy:
Chonko, Lawrence B.
Hunt, Shelby D.
Źródło:
Journal of Global Scholars of Marketing Science; January 2018, Vol. 28 Issue: 1 p86-95, 10p
Periodyk
AbstractThis article provides some reflections on our paper, “Ethics in Marketing Management: An Empirical Examination,” originally published in the Journal of Business Researchin 1985. We first offer some thoughts as to why our paper, and others from the same research stream, have been widely accepted by other scholars in the area of marketing ethics. We then offer some thoughts on research topics that researchers might consider as we attempt to further develop our knowledge in the area of marketing ethics. Finally, we provide some perspectives on how researchers can proceed in their research on ethical issues in marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies