Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Widoczność produktu oraz zgodność z wątkiem gry a skuteczność lokowania marek w grach komputerowych

Tytuł :
Widoczność produktu oraz zgodność z wątkiem gry a skuteczność lokowania marek w grach komputerowych
Autorzy :
Magdalena Hofman-Kohlmeyer
Maciej Mitręga
Pokaż więcej
Źródło :
Przedsiębiorczość i Zarządzanie : Agile Commerce - inteligentne technologie w zastosowaniach, 2018, vol. 7, P. 137-148.
Dostęp URL :
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIX-5-1.pdf
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies