Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hotels hurting horrifically but hopeful: A case study of the Indianapolis hotel industry

Tytuł:
Hotels hurting horrifically but hopeful: A case study of the Indianapolis hotel industry
Autorzy:
Craig Webster
Chih-Lun (Alan) Yen
Sotiris Hji-Avgoustis
Temat:
covid-19
adr
revpar
hotel occupancy
indianapolis
Management. Industrial management
HD28-70
Marketing. Distribution of products
HF5410-5417.5
Źródło:
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Vol 6, Iss 3, Pp 54-58 (2020)
Wydawca:
International Hellenic University, 2020.
Rok publikacji:
2020
Kolekcja:
LCC:Management. Industrial management
LCC:Marketing. Distribution of products
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
ISSN:
2529-1947
Relacje:
https://www.jthsm.gr/vol6iss3/6-3-6.pdf; https://doaj.org/toc/2529-1947
DOI:
10.5281/zenodo.4064023
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/e0ca213b9d294575bd43ecd833e3ad76  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.0ca213b9d294575bd43ecd833e3ad76
Czasopismo naukowe
Purpose: The authors delve into the impact of the coronavirus pandemic on the hotel industry in Indianapolis in comparison to its competition. The impact of the virus on the hotel industry was analyzed for Indianapolis and its major competitors (Chicago, Nashville, St. Louis, San Antonio and Kansas City) to learn about how severe the impact is and attain insight into how these destinations can rebound. Methods: This paper uses data from Smith Travel Research (STR), a service that produces daily hotel metrics often cited in mainstream media and academic journals. This secondary data source gathers data from participating hotels to obtain a sample of data on occupancy, average daily rate (ADR), and revenue per available room (RevPAR). The trends in the data are compared over time and between cities in the analysis. Results: The findings illustrate that the hotel industry in Indianapolis was able to replace some transient visitors with contracts and group bookings, suggesting that proactive and assertive policies have assisted in the management of the crisis. Implications: The findings from the analysis illustrate that leveraging innovative policies and looking at new markets may assist in the rebounding of convention tourism in Indianapolis and its competitors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies