Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PRESSUPOSTOS TEÓRICO-PEDAGÓGICOS DA INICIAÇÃO RÍTMICA NAS AULAS DE DANÇA

Tytuł:
PRESSUPOSTOS TEÓRICO-PEDAGÓGICOS DA INICIAÇÃO RÍTMICA NAS AULAS DE DANÇA
Autorzy:
Nilson Vieira Pinto
Patrícia Ribeiro Feitosa Lima
Temat:
ritmo, dança, iniciação rítmica.
General Works
Źródło:
Holos, Vol 5, Iss 0, Pp 1-12 (2019)
Wydawca:
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do Norte, 2019.
Rok publikacji:
2019
Kolekcja:
LCC:General Works
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
Spanish; Castilian
Portuguese
ISSN:
1807-1600
Relacje:
http://www2.ifrn.edu.br/ojs/index.php/HOLOS/article/view/5866; https://doaj.org/toc/1807-1600
DOI:
10.15628/holos.2019.5866
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/0f0eda99b1f04bcb879c2d047c94f315  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.0f0eda99b1f04bcb879c2d047c94f315
Czasopismo naukowe
A formação educativa do aluno de dança deve ser constituída da aprendizagem dos elementos rítmicos advindos das inúmeras experiências vivenciadas em aula. O percurso metodológico no ensino do ritmo comumente empregado se baseia na contagem musical e mensuração quantitativa de seus constituintes. Todavia a ampla exploração de estratégias sensório-motoras pode fortalecer a aprendizagem rítmica. A partir dessas reflexões, este artigo tem como objetivo discutir alguns pressupostos teóricos no estudo do ritmo inseridos nas perspectivas pedagógicas de iniciação rítmica nas aulas de dança

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies