Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A vital impact of syllabus in teaching process

Tytuł:
A vital impact of syllabus in teaching process
Autorzy:
Kumush Golib kizi Jumanova
Temat:
students learning process
teaching process
syllabus
Science (General)
Q1-390
Education (General)
L7-991
Źródło:
Science and Education, Vol 2, Iss 5, Pp 518-520 (2021)
Wydawca:
Open Science LLC, 2021.
Rok publikacji:
2021
Kolekcja:
LCC:Science (General)
LCC:Education (General)
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
Russian
Uzbek
ISSN:
2181-0842
Relacje:
https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/1412; https://doaj.org/toc/2181-0842
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/21309f43b59746ba87dce815956d7286  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.21309f43b59746ba87dce815956d7286
Czasopismo naukowe
This research studies designing syllabus has been being one of the controversial issue towards teachers. A syllabus is the basic guide of the class so teachers may prove and reveal students, administrators, and colleagues what you plan to teach in a definite period of teaching. A well-organized syllabus always leads to success in both the student learning process and the teacher teaching process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies