Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Accountability for College and Career Readiness: Developing a New Paradigm

Tytuł:
Accountability for College and Career Readiness: Developing a New Paradigm
Autorzy:
Linda Darling-Hammond
Gene Wilhoit
Linda Pittenger
Temat:
accountability
multiple measures
meaningful learning
deeper learning skills
resource accountability
professional capacity and accountability
Common Core State Standards
performance-based assessments
college- and career readiness
Education
Źródło:
Education Policy Analysis Archives, Vol 22, Iss 0 (2014)
Wydawca:
Arizona State University, 2014.
Rok publikacji:
2014
Kolekcja:
LCC:Education
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
Spanish; Castilian
Portuguese
ISSN:
1068-2341
Relacje:
https://epaa.asu.edu/ojs/article/view/1724; https://doaj.org/toc/1068-2341
DOI:
10.14507/epaa.v22n86.2014
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/39c7491f9c8a45809efd6ba84e5f57de  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.39c7491f9c8a45809efd6ba84e5f57de
Czasopismo naukowe
As schools across the country prepare for new standards under the Common Core, states are moving toward creating more aligned systems of assessment and accountability. This paper recommends an accountability approach that focuses on meaningful learning, enabled by professionally skilled and committed educators, and supported by adequate and appropriate resources, so that all students regardless of background are prepared for both college and career when they graduate from high school. Drawing on practices already established in other states and on the views of policymakers and school experts, this paper proposes principles for effective accountability systems and imagines what a new accountability system could look like in an imagined “51st state” in the United States. While considerable discussion and debate will be needed before a new approach can take shape, this paper’s objective is to get the conversation started so the nation can meet its aspirations for preparing college- and career-ready students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies