Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

100 Jahre Amharisch-Unterricht in Hamburg

Tytuł:
100 Jahre Amharisch-Unterricht in Hamburg
Autorzy:
Ludwig Gerhardt
Temat:
language teaching
history of science
Ethnology. Social and cultural anthropology
GN301-674
Philology. Linguistics
P1-1091
Źródło:
Aethiopica, Vol 22 (2020)
Wydawca:
Universität Hamburg Hiob Ludolf Centre for Ethiopian and Eritrean Studies Asien-Afrika-Institut, 2020.
Rok publikacji:
2020
Kolekcja:
LCC:Ethnology. Social and cultural anthropology
LCC:Philology. Linguistics
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
German
English
French
Italian
ISSN:
1430-1938
2194-4024
Relacje:
https://journals.sub.uni-hamburg.de/aethiopica/article/view/1496; https://doaj.org/toc/1430-1938; https://doaj.org/toc/2194-4024
DOI:
10.15460/aethiopica.22.0.1496
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/50dbe2207a1643f78c69477d491f490c  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.50dbe2207a1643f78c69477d491f490c
Czasopismo naukowe
The article offers a spirited account of the 100-year-old history of teaching Amharic at the Universität Hamburg. It presents significant turning points in the fortunes of Amharic as a foreign language first taught in the Kolonialinstitut and then at the university, and portrays the people who shaped them, in particular the lectors of Amharic from Ethiopia. The account draws on archival documents interwoven with personal memories.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies