Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reading and rewriting the classics of literature at the time of distance learning

Tytuł:
Reading and rewriting the classics of literature at the time of distance learning
Autorzy:
Martina Di Febo
Temat:
distance learning
teaching italian
teaching literature
creative writing
lower-secondary school
Theory and practice of education
LB5-3640
Romanic languages
PC1-5498
Źródło:
Italiano a scuola, Vol 3, Pp 343-354 (2021)
Wydawca:
University of Bologna, 2021.
Rok publikacji:
2021
Kolekcja:
LCC:Theory and practice of education
LCC:Romanic languages
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
Italian
ISSN:
2704-8128
Relacje:
https://italianoascuola.unibo.it/article/view/13041; https://doaj.org/toc/2704-8128
DOI:
10.6092/issn.2704-8128/13041
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/67486c238d034757af29de24bc006466  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.67486c238d034757af29de24bc006466
Czasopismo naukowe
This paper aims to reconstruct the phases and the development of a didactic module created in the spring of 2020, when schools were closed due to the health emergency, and e-learning was introduced in a second year class of a lower secondary school. The focus is on reading, analysing and creative re-writing of two literary classics, Orlando furioso and Don Quixote de la Mancha.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies