- Tytuł:
- Role of academic self-efficacy in the relationship between self-directed learning readiness and problem-solving ability among nursing students
- Autorzy:
- Temat:
-
self-directed learning readiness
problem-solving ability
academic self-efficacy
nursing undergraduates
nursing students
cross-sectional survey
Nursing
RT1-120 - Źródło:
- Frontiers of Nursing, Vol 5, Iss 1, Pp 75-81 (2018)
- Wydawca:
- Sciendo, 2018.
- Rok publikacji:
- 2018
- Kolekcja:
- LCC:Nursing
- Typ dokumentu:
- article
- Opis pliku:
- electronic resource
- Język:
- English
- ISSN:
- 2544-8994
- Relacje:
- https://doaj.org/toc/2544-8994
- DOI:
- 10.1515/fon-2018-0011
- Dostęp URL:
- https://doaj.org/article/684039f3bfc74c1d9033375d91390d27  Link otwiera się w nowym oknie
- Numer akcesji:
- edsdoj.684039f3bfc74c1d9033375d91390d27
- Czasopismo naukowe