Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Role of academic self-efficacy in the relationship between self-directed learning readiness and problem-solving ability among nursing students

Tytuł:
Role of academic self-efficacy in the relationship between self-directed learning readiness and problem-solving ability among nursing students
Autorzy:
Zhang Xiao-Hong
Meng Li-Na
Liu Hui-Hui
Luo Ru-Zhen
Zhang Chun-Mei
Zhang Pei-Pei
Liu Yan-Hui
Temat:
self-directed learning readiness
problem-solving ability
academic self-efficacy
nursing undergraduates
nursing students
cross-sectional survey
Nursing
RT1-120
Źródło:
Frontiers of Nursing, Vol 5, Iss 1, Pp 75-81 (2018)
Wydawca:
Sciendo, 2018.
Rok publikacji:
2018
Kolekcja:
LCC:Nursing
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
ISSN:
2544-8994
Relacje:
https://doaj.org/toc/2544-8994
DOI:
10.1515/fon-2018-0011
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/684039f3bfc74c1d9033375d91390d27  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.684039f3bfc74c1d9033375d91390d27
Czasopismo naukowe
Problem-solving should be a fundamental component of nursing education because it is a core ability for professional nurses. For more effective learning, nursing students must understand the relationship between self-directed learning readiness and problem-solving ability. The aim of this study was to investigate the relationships among self-directed learning readiness, problem-solving ability, and academic self-efficacy among undergraduate nursing students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies