Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między nowatorstwem a rutyną. Strategie dydaktyki uniwersyteckiej

Tytuł:
Między nowatorstwem a rutyną. Strategie dydaktyki uniwersyteckiej
Autorzy:
Mariola Flis
Temat:
strategies of university teaching
quality of education
national qualifications framework
european culture
humanism
labor market
Education
Źródło:
Paedagogia Christiana, Vol 33, Iss 1, Pp 71-81 (2014)
Wydawca:
Nicolaus Copernicus University in Toruń, 2014.
Rok publikacji:
2014
Kolekcja:
LCC:Education
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
Polish
ISSN:
1505-6872
2451-1951
Relacje:
https://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/PCh/article/view/4997; https://doaj.org/toc/1505-6872; https://doaj.org/toc/2451-1951
DOI:
10.12775/PCh.2014.005
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/a7e228d855894a1fb55cdfb622549350  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.7e228d855894a1fb55cdfb622549350
Czasopismo naukowe
Tekst jest próbą pokazania kontekstu odkrycia i uzasadnienia Krajowych Ram Kwalifikacji jako skutecznego narzędzia podniesienia jakości kształcenia. Potrzebujemy nowego paradygmatu, który pozwoli dojrzeć wyłaniający się nowy świat. Budowa nowego paradygmatu wymaga przede wszystkim nowych treści i nowych strategii ich przekazywania w obszarze edukacji. Winniśmy dyskutować nie tyle o tym, jak reaktywować na uniwersytetach (tradycyjną) kulturę akademicką, ile o tym, jakie powinny być proporcje i powiązania między kulturą akademicką a kulturą korporacyjną.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies