Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumers ethnocentric tendencies, demographic factors and domestic goods purchase decision in Nigeria

Tytuł:
Consumers ethnocentric tendencies, demographic factors and domestic goods purchase decision in Nigeria
Autorzy:
Oghenenyerhovwo R. Inoni
Ajulu P. Olannye
Charles G. E. Salami
Temat:
Business
HF5001-6182
Finance
HG1-9999
Źródło:
Управленец, Vol 12, Iss 2, Pp 74-86 (2021)
Wydawca:
Ural State University of Economics, 2021.
Rok publikacji:
2021
Kolekcja:
LCC:Business
LCC:Finance
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
Russian
ISSN:
2218-5003
Relacje:
http://upravlenets.usue.ru/en/issues-2021/798; https://doaj.org/toc/2218-5003
DOI:
10.29141/2218-5003-2021-12-2-6
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/b3e9f06ed7d44dd4b220f91be6c2fd0e  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.b3e9f06ed7d44dd4b220f91be6c2fd0e
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies