Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Los maestros deberían saber cómo salvar vidas y enseñar a los niños cómo hacerlo. La inclusión de formación en soporte vital básico en los planes de estudios de títulos universitarios de formación del profesorado. Formación obligatoria en SVB en colegios y universidades

Tytuł:
Los maestros deberían saber cómo salvar vidas y enseñar a los niños cómo hacerlo. La inclusión de formación en soporte vital básico en los planes de estudios de títulos universitarios de formación del profesorado. Formación obligatoria en SVB en colegios y universidades
Autorzy:
Cristian Abelairas-Gómez
Aida Carballo-Fazanes
Sergio López-García
Santiago Martínez-Isasi
Antonio Rodríguez-Núñez
Temat:
Pediatrics
RJ1-570
Źródło:
Anales de Pediatría, Vol 92, Iss 5, Pp 319-320 (2020)
Wydawca:
Elsevier, 2020.
Rok publikacji:
2020
Kolekcja:
LCC:Pediatrics
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
Spanish; Castilian
ISSN:
1695-4033
Relacje:
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1695403319304230; https://doaj.org/toc/1695-4033
DOI:
10.1016/j.anpedi.2019.11.010
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/bbc0cefbd7fb45a09fa3414a69946146  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.bbc0cefbd7fb45a09fa3414a69946146
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies