Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE RESEARCH OF SEMANTIC SPACE OF BRAND

Tytuł:
THE RESEARCH OF SEMANTIC SPACE OF BRAND
Autorzy:
I. Alexandrova
Temat:
brand communication
brand
consumer perception
model
categorical structure of individual consciousness
implicit theory of the brand
the semantic space of brand
construct
projective methods of sociology
methodology of qualitative sociological research
Sociology (General)
HM401-1281
Economics as a science
HB71-74
Źródło:
Вестник университета, Vol 0, Iss 1, Pp 179-187 (2019)
Wydawca:
Publishing House of the State University of Management, 2019.
Rok publikacji:
2019
Kolekcja:
LCC:Sociology (General)
LCC:Economics as a science
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
Russian
ISSN:
1816-4277
Relacje:
https://guuvest.elpub.ru/jour/article/view/575; https://doaj.org/toc/1816-4277
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/cf6febb0e76b4c728d8d2a5aca6a6b83  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.f6febb0e76b4c728d8d2a5aca6a6b83
Czasopismo naukowe
Held socio-psychological analysis of the phenomenon of consumer perceptions of the brand. The author's definition of «consumer perception of the brand», «brand semantic space». The author's projective technique of qualitative social research, aimed at the reconstruction of the semantic space of the brand.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies