Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proactive Personality and Cross-Cultural Adjustment

Tytuł:
Proactive Personality and Cross-Cultural Adjustment
Autorzy:
Jing Hua
Guilin Zhang
Charles Coco
Teng Zhao
Ning Hou
Temat:
adjustment self-efficacy
cross-cultural adjustment
proactive personality
Special aspects of education
LC8-6691
Źródło:
Journal of International Students, Vol 10, Iss 4 (2020)
Wydawca:
Journal of International Students, 2020.
Rok publikacji:
2020
Kolekcja:
LCC:Special aspects of education
Typ dokumentu:
article
Opis pliku:
electronic resource
Język:
English
ISSN:
2162-3104
2166-3750
Relacje:
https://www.ojed.org/index.php/jis/article/view/1274; https://doaj.org/toc/2162-3104; https://doaj.org/toc/2166-3750
DOI:
10.32674/jis.v10i4.1274
Dostęp URL:
https://doaj.org/article/f83651bc4de049bda588fae890bb3a75  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
edsdoj.f83651bc4de049bda588fae890bb3a75
Czasopismo naukowe
Combining proactive literature, the social learning/cognitive theory, and cross-cultural adjustment literature, we examined the sojourners’ experience from a positive perspective. Using a three-wave prospective design and a sample of 135 international students, we found that proactive personality was positively related to adjustment self-efficacy, which in turn positively related to academic and social adjustment. Meanwhile, adjustment self-efficacy mediated the link between proactive personality and adjustment. Implications, limitations, and future research are discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies