Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Visual-spatial skills contribute to Chinese reading and arithmetic for different reasons: A three-wave longitudinal study

Tytuł:
Visual-spatial skills contribute to Chinese reading and arithmetic for different reasons: A three-wave longitudinal study
Autorzy:
Yang, Xiujie
Huo, Shuting
Zhang, Xiao
Źródło:
In Journal of Experimental Child Psychology August 2021 208
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies