Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dynamic effects of store promotions on purchase conversion: Expanding technology applications with innovative analytics

Tytuł:
Dynamic effects of store promotions on purchase conversion: Expanding technology applications with innovative analytics
Autorzy:
Epstein, Leonardo D.
Inostroza-Quezada, Ignacio E.
Goodstein, Ronald C.
Choi, S. Chan
Źródło:
In Journal of Business Research May 2021 128:279-289
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies