Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A randomized efficacy trial of the second step early learning (SSEL) curriculum

Tytuł:
A randomized efficacy trial of the second step early learning (SSEL) curriculum
Autorzy:
Upshur, Carole C.
Wenz-Gross, Melodie
Rhoads, Christopher
Heyman, Miriam
Yoo, Yeonsoo
Sawosik, Gail
Źródło:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2019 62:145-159
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies