Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effects of web-based concept mapping education on students' concept mapping and critical thinking skills: A double blind, randomized, controlled study

Tytuł:
Effects of web-based concept mapping education on students' concept mapping and critical thinking skills: A double blind, randomized, controlled study
Autorzy:
Bilik, Özlem
Kankaya, Eda Ayten
Deveci, Zeynep
Źródło:
In Nurse Education Today March 2020 86
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies