Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Frontline employee anger in response to customer incivility: Antecedents and consequences

Tytuł:
Frontline employee anger in response to customer incivility: Antecedents and consequences
Autorzy:
Li, Shanshi
Zhan, Jueying
Cheng, Bao
Scott, Noel
Źródło:
In International Journal of Hospitality Management July 2021 96
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies