Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Enacting and expanding multilingual repertoires in a peer language tutorial: Routinized sequences as a vehicle for learning

Tytuł :
Enacting and expanding multilingual repertoires in a peer language tutorial: Routinized sequences as a vehicle for learning
Autorzy :
Kimura, Daisuke
Pokaż więcej
Źródło :
In Journal of Pragmatics November 2020 169:13-25
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies