Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using generic and content-specific teaching practices in teacher evaluation: An exploratory study of teachers' perceptions

Tytuł:
Using generic and content-specific teaching practices in teacher evaluation: An exploratory study of teachers' perceptions
Autorzy:
Charalambous, Charalambos Y.
Komitis, Andreas
Papacharalambous, Maria
Stefanou, Afroditi
Źródło:
In Teaching and Teacher Education July 2014 41:22-33
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies