Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Majoring in accounting: Effects of gender, difficulty, career opportunities, and the impostor phenomenon on student choice

Tytuł:
Majoring in accounting: Effects of gender, difficulty, career opportunities, and the impostor phenomenon on student choice
Autorzy:
Enget, Kathryn
Garcia, Joanna L.
Webinger, Mariah
Źródło:
In Journal of Accounting Education December 2020 53
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies