Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of food apps servitization on repurchase intention: A study of FoodPanda

Tytuł:
The role of food apps servitization on repurchase intention: A study of FoodPanda
Autorzy:
Yeo, Sook Fern
Tan, Cheng Ling
Teo, Shen Long
Tan, Kim Hua
Źródło:
In International Journal of Production Economics April 2021 234
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies