Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Assessing working memory in Spanish-speaking children: Automated Working Memory Assessment battery adaptation

Tytuł:
Assessing working memory in Spanish-speaking children: Automated Working Memory Assessment battery adaptation
Autorzy:
Injoque-Ricle, Irene
Calero, Alejandra D.
Alloway, Tracy P.
Burin, Débora I.
Źródło:
In Learning and Individual Differences 2011 21(1):78-84
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies