Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of integrated marketing communication strategies used for the Fruits & Veggies Campaign in California and Virginia

Tytuł:
Evaluation of integrated marketing communication strategies used for the Fruits & Veggies Campaign in California and Virginia
Autorzy:
Englund, Tessa R.
Hedrick, Valisa E.
Duffey, Kiyah J.
Kraak, Vivica I.
Źródło:
In Preventive Medicine Reports June 2020 18
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies