Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Food marketing in supermarket circulars in Brazil: An obstacle to healthy eating

Tytuł :
Food marketing in supermarket circulars in Brazil: An obstacle to healthy eating
Autorzy :
Mendes, Clarisse
Miranda, Luíza
Claro, Rafael
Horta, Paula
Pokaż więcej
Źródło :
In Preventive Medicine Reports March 2021 21
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies