Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Can a destination really change its image? The roles of information sources, motivations, and visits

Tytuł:
Can a destination really change its image? The roles of information sources, motivations, and visits
Autorzy:
Almeida-García, Fernando
Domígunez-Azcue, Janire
Mercadé-Melé, Pere
Pérez-Tapia, Gema
Źródło:
In Tourism Management Perspectives April 2020 34
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies